§ 1 Definicje:
1. Władca –osoba pełniąca rolę głównego administratora i twórcy gry.
2. Administrator gry - osoba rangowa odpowiedzialna za utrzymanie porządku oraz prawidłowego funkcjonowania wszystkich aspektów gry. Do głównych obowiązków administratora należy nadzór nad przestrzeganiem regulaminu przez graczy, rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących naruszeń zasad, usuwanie błędów technicznych, a także dbanie o rozwój gry i jej społeczności. Administratorzy mają również uprawnienia do podejmowania działań dyscyplinarnych, takich jak udzielanie upomnień czy blokowanie kont w przypadku poważnych naruszeń. W wielu przypadkach pełnią także funkcję doradczą i organizacyjną, wspierając wydarzenia fabularne czy interakcje między graczami. Do grupy administratorów zaliczają się: Książęta, Namiestnicy, Marszałek
3. Gracz - osoba uczestnicząca w rozgrywce w świecie gry.
§ 2 Zasady użytkowania
1.Gracz zobowiązuje się do przestrzegania zasad zawartych w niniejszym regulaminie oraz innych regulaminach obowiązujących w świecie gry (np. regulamin Forum, Karczmy etc.) oraz poleceń wydawanych przez administratorów gry.
2. Zabronione są działania naruszające harmonię i porządek świata gry, w szczególności:
- Zamieszczanie treści obraźliwych, wulgarnych, łamiących prawo, bądź linków do zewnętrznych stron zawierających takie treści.
- Reklamowanie innych krain oraz stron internetowych bez pisemnej zgody Władcy.
- Zakłócanie funkcjonowania lokacji w grze (np. karczmy, forum, wieści, plotek, dziennik, poczta, rozmów na czacie).
- Utrudnianie pracy administracji królestwa (np. przez składanie fałszywych zgłoszeń).
- Powtarzanie tych samych treści i wiadomości (spam).
3. Jakiekolwiek naruszenie uwzględnione w regulaminie będzie natychmiastowo karane bez zadawania zbędnych pytań.
4. Aspekty nieuwzględnione w regulaminie podlegają decyzji i interpretacji Administratorów gry.
§ 3 Konto gracza
1. Każdy gracz może posiadać wyłącznie jedno konto w świecie gry. Posługiwanie się wieloma kontami (tzw. multikontami) jest zabronione.
2. Zabronione jest logowanie się na konto innego gracza bez zgody Administratora gry.
3. Gracze dzielący jedno źródło magii (IP) muszą zgłosić ten fakt Administracji gry. Przypadki te będą poddane szczegółowej inspekcji.
4. Zabronione jest używanie proxy/VPN do logowania.
5. Konta pozostające nieaktywne przez okres dłuższy niż 30 dni podlegają kasacji.
§ 4 Wykorzystywanie błędów w królestwie
1 Zabronione jest wykorzystywanie i udostępnianie jakichkolwiek błędów w mechanice i zabezpieczeniach gry.
2. Każde podejrzenie bądź znalezienie wystąpienia błędu musi zostać niezwłocznie zgłoszone Administratorowi gry za pomocą dostępnych środków (np. formularz zgłaszania błędów, wiadomość w grze).
3. Zabrania się korzystania z jakichkolwiek narzędzi zewnętrznych lub oprogramowania automatyzującego grę, które wpływa na mechanikę rozgrywki.
§ 5 Nazwy postaci / avatary
1. Zabrania się nadawania postaci nazw i avatarów nawiązujących do osób lub wydarzeń ze świata rzeczywistego. Nie może naruszać obyczajów, kultury i uczuć religijnych innych graczy.
2. Zabrania się kopiowania nazw bohaterów lub klanów już istniejących w świecie gry.
§ 6 Decyzja o wysokości kary
1. Decyzja o rodzaju i wysokości kary za naruszenie zasad regulaminu należy wyłącznie do Administratora gry, który posiada pełne uprawnienia w tym zakresie.
2. Wszystkie decyzje podjęte przez Administratora gry są ostateczne i nieodwołalne.
3. Gracz zobowiązuje się do zaakceptowania ich bez możliwości wniesienia odwołania.
- - -
by Eviena
I. Postanowienia ogólne
§ 1. Kodeks Thalium określa ogólne zasady funkcjonowania Mieszkańców, porządek społeczny oraz podstawowe normy obowiązujące na terenie krainy.
§ 2. Wszystkie szczegółowe regulaminy stanowią integralną część Kodeksu.
§ 3. Każdy Mieszkaniec, korzystając z gry, akceptuje obowiązujące zasady.
II. Konta w grze
§ 4. Każdy Mieszkaniec może posiadać jedno konto.
§ 5. Zabronione jest posiadanie multikont, kont technicznych, kont służących do farmienia zasobów lub wywierania wpływu na rozgrywkę.
§ 6. Współdzielenie IP oraz opieka nad kontem są zabronione, chyba że zostało to wcześniej zgłoszone i zatwierdzone przez Władcę lub Księcia.
§ 7. Opieka nad kontem jest możliwa po zgłoszeniu i może trwać łącznie maksymalnie 14 dni w trakcie ery, z czego do 3 dni w pierwszym tygodniu ery.
III. Nazwy postaci, avatary i profile
§ 8. Nazwy postaci, avatary i treści profili muszą być zgodne z klimatem fantasy oraz zasadami kultury.
§ 9. Zabronione są nazwy, grafiki i treści nieodpowiednie, współczesne, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawa innych Mieszkańców lub niezgodne z regulaminem nazewnictwa.
§ 10. Weryfikacją poprawności imion, avatarów i profili zajmują się uprawnione osoby.
IV. Zasady komunikacji
§ 11. Mieszkańcy zobowiązani są do zachowania kultury osobistej w każdym miejscu krainy.
§ 12. Zabronione są: nękanie, obrażanie, prowokowanie, szantażowanie, agresja słowna i ataki personalne.
§ 13. Spam, flood, powtarzające się zakłócanie rozmów oraz publikowanie cudzych danych osobowych są niedozwolone.
§ 14. Treści o charakterze erotycznym, sugestywnym lub naruszające komfort innych są dozwolone wyłącznie w ramach wyraźnie oznaczonych stref dorosłych i tylko między osobami pełnoletnimi.
V. Handel i ekonomia
§ 15. Zabronione jest wyłudzanie przedmiotów, złota lub usług od innych Mieszkańców.
§ 16. Niedozwolone jest celowe wprowadzanie innych w błąd, manipulacje na rynku oraz oszustwa handlowe.
§ 17. Przekazywanie zasobów pomiędzy kontami musi odbywać się zgodnie z zasadami uczciwego handlu.
VI. Błędy gry i nadużycia
§ 18. Każdy błąd, luka lub nieprawidłowość powinna zostać zgłoszona odpowiednio do Władcy, Książąt lub Architektów.
§ 19. Wykorzystywanie błędów technicznych, mechanicznych lub systemowych w celu uzyskania przewagi jest zabronione.
§ 20. Próby obejścia ograniczeń gry, ingerencja w mechaniki oraz stosowanie zewnętrznych narzędzi jest zakazane.
VII. Reklamy i działalność zewnętrzna
§ 21. Zabronione jest reklamowanie innych gier, projektów lub stron o podobnej tematyce bez zgody Władcy.
VIII. Relacje z Władzą Porządkową
§ 22. Mieszkańcy zobowiązani są do współpracy z przedstawicielami Władzy Porządkowej.
§ 23. Zabronione jest prowokowanie, oczernianie lub celowe utrudnianie pracy Książąt, Mistrzów Gry, Karczmarzy i innych funkcyjnych.
§ 24. Wszelkie nadużycia ze strony Władzy Porządkowej należy zgłaszać zgodnie z właściwą procedurą.
IX. Klany i organizacje
§ 25. Klanami zarządzają ich przywódcy, a ich działalność musi być zgodna z regulaminem klanów oraz Kodeksem Thalium.
§ 26. Współpraca, konflikty i wojny klanowe muszą mieścić się w ramach zasad określonych przez krainę i nie mogą naruszać porządku publicznego.
X. Postanowienia końcowe
§ 27. Każdy Mieszkaniec ma obowiązek zapoznania się ze wszystkimi regulaminami Thalium.
§ 28. Aktualizacje Kodeksu są ogłaszane publicznie i obowiązują od momentu publikacji.
§ 29. W sprawach nieuregulowanych niniejszym dokumentem, jak i pozostałych regulaminów rozstrzyga Władca.
§ 30. Od decyzji Władcy nie przysługuje odwołanie do Sądu Najwyższego.
§ 31. Władca zastrzega sobie prawo do usunięcia konta gracza bez podania przyczyny.
Kodeks Thalium
Thalium Engine, © 2024 Team Thalium based on Orodlin Engine, based on Vallheru
Polityka Prywatności | Regulamin
Polityka Prywatności | Regulamin
